Wil je graag een periodieke nieuwsbrief naar jouw klanten of relaties versturen, maar heb je daar geen tijd voor? E-mailmarketing is een slim gegeven wanneer je er voor kiest om huidige en oude klanten persoonlijk te benaderen. Een e-mail met een commerciële of fondsenwervende boodschap die meteen de ontvanger aanspreekt is een sterk middel om klantloyaliteit en herhaalaankopen te vergroten. De meest bekende vorm van e-mailmarketing is een nieuwsbrief. Daarin geef je up-to-date informatie waar je community iets aan heeft en bedient deze van een aanbieding die (potentiële) klanten aanspreekt, waardoor zij zich bijzonder zullen voelen.
Veel bedrijven hebben geen tijd voor e-mailing of stellen andere prioriteiten, waarmee je kansen laat liggen. E-mailing is namelijk een belangrijk contactmoment met jouw klanten, wat zeker niet onderschat moet worden. Inmiddels is e-mailmarketing al groter dan social media marketing. Wij weten precies hoe je dit slim inzet. De juiste persoon met de juiste tone of voice, frequentie en timing. En natuurlijk welke restricties er bij gepaard gaan.
De stap naar digitale eenvoud is slechts een klik verderop.