Het wordt steeds moeilijker voor merken om contact te houden met de digitale consument. In dit tijdperk is een ‘always on’ communicatie essentieel om consistent en relevant te zijn voor jouw beoogde doelgroep. Er is een risico van te veel verspilde inspanningen die de markt segmenteren in plaats van een enkele duidelijke contentstrategie die de doelgroep aanspreekt. Het antwoord: Social Media-marketing. WIM Online biedt Social Content aan! Denk hierbij aan video’s, spraakmakende berichten met goede fotografie. Alles om jouw tijdlijn naar een hoger niveau te tillen, waarbij de focus ligt op het versterken van jouw merk en de behoefte van de doelgroep met een vleugje fun!
– Oprichting van een geloofwaardig merk (doel)
– Versterking van merkentrouw bij de doelgroep
– Flexibiliteit voor merken die ‘altijd aan’ willen zijn
– Merkinhoud met impact
Wie is je doelgroep eigenlijk? Wat doen ze op social media? Welke boodschap spreekt hen aan? Zijn ze al bekend met jouw merk, product of dienst? Weet je überhaupt wel genoeg over je doelgroep? Naast Social Content moet je tegenwoordig ook denken aan de inzet van Social Advertising via Facebook, Instagram, LinkedIn of Pinterest. Mede door het sociale karakter komt er veel waardevolle data beschikbaar om jouw doelgroep te bereiken. Zo specifiek dat zelfs functie, postcode of een grote fan van John de Bever bereikt kan worden! Dat maakt Social Advertising een onmisbaar instrument binnen jouw Social Media-marketing.
– Social media als middel om je doelen te behalen
– Meer awareness, traffic en conversies
– Bereik en activeer je doelgroep zo goedkoop mogelijk
– Steeds weer nieuwe targetingmogelijkheden
De stap naar digitale eenvoud is slechts een klik verderop.