Als ondernemer wil je natuurlijk het liefst dat je website zorgt voor een grotere omzet. Er zijn veel factoren die dat beïnvloeden. Een goede functionaliteit is één. Maar denk je ook na over zaken als vertrouwen of een goed call‑to‑action instrument?
Het is zaak om professioneel in te spelen op die ene, essentiële split second waarin een bezoeker aan- of juist afhaakt.
Advertenties op je website die afgestemd zijn op de zoektermen van je bezoekers. Hoe mooi is dat? Het kan, met AdWords. Met SEA (Search Engine Advertising) wordt advertentieruimte op zoekpagina’s ingekocht en gevuld met uitingen die gekoppeld zijn aan de ingevoerde zoektermen. Ook dat regelen we bij WIM Online.
Met remarketing bereik je oude bezoekers opnieuw. Zo beweeg je ze om nogmaals je website te bezoeken. Wij hebben de techniek om die bezoeker met je merk, business of doel in aanraking te brengen.
Remarketing omvat ook het monitoren van bezoek- en aankoopgedrag, die kunnen zorgen voor zaken als cross-selling, timing en een hogere conversie-ratio.
Samen kijken hoe meer omzet bereikt kan worden? Klik op de knop!
Bij social advertising adverteer je op social media platformen zoals Facebook, Twitter of LinkedIn. Een advertentie op social media linkt meteen door naar je website. Het klinkt eenvoudig en stiekem is het dat ook. We helpen je graag met het ontwikkelen van geschikte content, het bereiken van de juiste doelgroep en het bepalen van het ideale moment
Hoe zorg je ervoor dat je online het beste rendement behaalt? Met conversie optimalisatie volgen, meten en analyseren we de acties van bezoekers van je website en sturen we deze waar nodig bij. Verlaten ze de website te snel? Dan moet de content of route worden aangepast.
Misschien staat er teveel verwarrende tekst, of stoten de gebruikte kleuren je bezoekers af? Het vraagt continu om de juiste aanpassingen, maar zo komen we wel tot conversie optimalisatie: het beste halen uit de toeloop van je bezoekers naar je webshop.